Media Café

Vierasblogi: Always-available on uusi normaali ja tämä pitäisi ottaa paremmin huomioon sisällön suunnittelussa

 

Vierasblogi: Mainostaja, huomioithan mobiilin mainosympäristön mahdollisuudet?

Oletko miettinyt älypuhelimen roolia elämässäsi? Tiedätkö kuinka monta kertaa vilkaiset puhelintasi päivässä tai missä kaikissa applikaatioissa tai mobiilisivuilla vierailet päiväsi aikana? Entä...

Mobiilimainosmuotojen showroom

Mikä on Mobiboost, Scratch, Interstitiaali tai 3D Swipe? Mobiilimainonta kehittyy jatkuvasti ja uusia mainosmuotoja luodaan mainostajan mielikuvituksellisempiinkin tarpeisiin. Haluatko...

Mobiilisanasto – ota käsitteet haltuun

Ensin kommunikoimme ilmeillämme ja eleillämme, sitten opimme ajan kanssa puhumaan. Halu ymmärtää ja tulla ymmärretyksi on suuri, siksi usein haluamme opetella myös uusia kieliä. Digitaalisen...

Toimivaa mobiilimainontaa – mittaa muutakin kuin klikkejä

Kun halutaan aikaansaada myyntiä, on huomioitava, että kuluttajan ostopolku ei aina ole suoraviivainen. Kalliimmissa tuoteryhmissä ostopäätöstä harkitaan pitkään, edullisimmissa tuoteryhmissä...

Seitsemän mobiilimainontaan liittyvää harhaluuloa. Kuulostavatko tutuilta?

Vaikka mobiilin suosio on jatkanut rakettimaista kasvuaan jo monta vuotta, mobiililaitteiden käyttö ja laitteiden parissa vietetty aika sekä toisaalta mobiiliin sijoitetut mainoseurot eivät...

Natiivimarkkinoija: Kysy, kuuntele ja uskalla kokeilla

Vuosittainen Digital Innovators’ Summit keräsi digitoimijoiden kansainvälisen osaamisen maaliskuussa Berliiniin. Vaikka tulevaisuuden ansaintalogiikka tuntuu monella alalla olevan kysymysmerkki,...

Miksi mobiilimainonnasta kannattaa edelleen puhua vuonna 2017?

Mobiilimainonta on ollut alan kuuma puheenaihe ainakin viimeiset viisi vuotta, mutta lukujen valossa mobiilin todellinen räjähdys on tapahtunut vasta parin viime vuoden aikana. Esimerkiksi ...