Media Café

Mobiilimainonta on erittäin tehokasta, kunhan se suunnitellaan mobiiliympäristön ehdoilla

Mobiilista on tullut kuluttajien digitaalisen elämän hubi, joka on läsnä jatkuvasti ja kaikissa arjen hetkissä. Monilla meistä älypuhelin on päivän ensimmäinen ja viimeinen asia, jonka parissa...

Vierasblogi: Always-available on uusi normaali ja tämä pitäisi ottaa paremmin huomioon sisällön suunnittelussa

Sanovat, että muutoksessa mikään ei ole pysyvämpää kuin jatkuva muutos ja muutos ei ole koskaan ollut nopeampaa kuin tänään, paitsi huomenna. Ottamatta kantaa kliseiden määrään tai muutoksen...

Vierasblogi: Mainostaja, huomioithan mobiilin mainosympäristön mahdollisuudet?

Oletko miettinyt älypuhelimen roolia elämässäsi? Tiedätkö kuinka monta kertaa vilkaiset puhelintasi päivässä tai missä kaikissa applikaatioissa tai mobiilisivuilla vierailet päiväsi aikana? Entä...

Mobiilimainosmuotojen showroom

Mikä on Mobiboost, Scratch, Interstitiaali tai 3D Swipe? Mobiilimainonta kehittyy jatkuvasti ja uusia mainosmuotoja luodaan mainostajan mielikuvituksellisempiinkin tarpeisiin. Haluatko...

Mobiilisanasto – ota käsitteet haltuun

Ensin kommunikoimme ilmeillämme ja eleillämme, sitten opimme ajan kanssa puhumaan. Halu ymmärtää ja tulla ymmärretyksi on suuri, siksi usein haluamme opetella myös uusia kieliä. Digitaalisen...

Toimivaa mobiilimainontaa – mittaa muutakin kuin klikkejä

Kun halutaan aikaansaada myyntiä, on huomioitava, että kuluttajan ostopolku ei aina ole suoraviivainen. Kalliimmissa tuoteryhmissä ostopäätöstä harkitaan pitkään, edullisimmissa tuoteryhmissä...

Seitsemän mobiilimainontaan liittyvää harhaluuloa. Kuulostavatko tutuilta?

Vaikka mobiilin suosio on jatkanut rakettimaista kasvuaan jo monta vuotta, mobiililaitteiden käyttö ja laitteiden parissa vietetty aika sekä toisaalta mobiiliin sijoitetut mainoseurot eivät...

Natiivimarkkinoija: Kysy, kuuntele ja uskalla kokeilla

Vuosittainen Digital Innovators’ Summit keräsi digitoimijoiden kansainvälisen osaamisen maaliskuussa Berliiniin. Vaikka tulevaisuuden ansaintalogiikka tuntuu monella alalla olevan kysymysmerkki,...